Administratieve diensten


file-folders-923523_1920
Administratie

Een goede vastlegging van de activiteiten van uw onderneming is van groot belang. Overzichtelijke en tijdige rapportages evenals heldere prognoses zorgen ervoor dat u goed onderbouwde beslissingen kunt nemen. Een degelijke administratie vraagt de nodige deskundigheid, maar ook het optimaal benutten van de (digitale) mogelijkheden die er zijn om zo efficiënt mogelijk te administreren.

Wat doet u zelf aan de administratie? Wat besteedt u uit? Hoe richt u uw administratie zo efficiënt mogelijk in? Maakt u optimaal gebruik van de hedendaagse mogelijkheden, zoals het inlezen van bankmutaties en scan- en herkenmogelijkheden voor uw facturen e.d. zodat het aantal handmatige handelingen beperkt blijft, met als gevolg minder kans op fouten.

Online administratiepakket

Natuurlijk nemen we ook graag de totale zorg over de financiële administratie voor u uit handen. Wij werken met diverse administratieve pakketten, waaronder Multivers Online. Een prima oplossing voor ZZP’ers. Toch volledig inzicht in uw financiële positie door het gebruik van een uitgebreide management monitor, zonder de last van het boekhouden.

NIEUWS

    Vraag subsidie Praktijkleren aan – loket eerder open voor mbo-praktijkplaatsen

    De subsidieregeling Praktijkleren is deze week al open voor het aanvragen van een voorschot voor praktijkleerplaatsen in het mbo. Het doel is om u tijdens de coronacrisis tegemoet te komen voor al gemaakte kosten voor praktijkleerplaatsen. Zo moeten praktijkleerplaatsen in het mbo kunnen blijven bestaan. Het voorschot kan alleen worden aangevraagd voor de periode van de start van het schooljaar 2019/2020 tot 16 maart jl. (ingangsdatum coronamaatregelen). U bent wel verplicht om tussen 2 juni en 16 september 2020 ook een definitieve aanvraag voor de subsidie Praktijkleren in te dienen, al dan niet voor de resterende praktijkleerperiode.

    Toegang NOW verruimd

    Het kan zijn dat u tot nu toe niet in aanmerking kwam voor de ‘Tegemoetkoming overbrugging ter behoud van werkgelegenheid’, beter bekend onder de naam ‘NOW’. Met deze regeling wordt subsidie verleend als tegemoetkoming in de loonkosten bij een omzetverlies van ten minste 20%. Het goede nieuws voor u is dat deze regeling onlangs is verruimd, waardoor u hiervoor mogelijk toch in aanmerking komt. Dat kan bijvoorbeeld aan de orde zijn als u een seizoensgebonden bedrijf heeft of een startende of overgenomen onderneming. Laat daarom uw adviseur onderzoeken of u nu mogelijk wel van deze regeling gebruik kunt maken. Maar wacht daar niet te lang mee, want de NOW-aanvraag moet u uiterlijk 5 juni 2020 hebben ingediend.

Wilt u uw financiële administratie geheel of gedeeltelijk door ons laten verzorgen?

Vraag informatie